Dag 17 – Mitt favoritminne

Har väldigt många minnen som jag aldrig kommer glömma, men ett av dom var när vi köpte våran första häst. jag var så glad, även fast jag inte kunde rida då, och jag vågade inte heller då han inte var så snäll i början då han stått på ridskola, men efter vi haft honom 1 år och vi flyttade hem honom började jag rida honom mer och mer och han var en ängel. man kunde verkligen göra precis vad man ville. Vi har tyvär inte kvar honom nu, då han står i piteå då jag ville ha ut för mycket med ridningen än vad han klarade av, vilket jag ångrar idag för jag har insett att ett sånt liv vill jag inte ha.


tuffsen, min första häst!

-nina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du bli morgondagensblogg?

Kommentera i min blogg isf :)



Fin polle!

2011-02-03 @ 23:11:18
URL: http://uppskattadagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0