Burn!

Sovmorgon imorse till 20 över 9. SÅklart ska ens bröder väsnas så man vaknar kvart i 8 då man kunnat sova 45 min till -.-' Skolan rullade på som vanligt.
Efter slolan så körde pappa mig till Amanda på skotern :D Mockade och fixade mat åt henne för kvällen och åkte sen skoter hem igen. Fick till och med köra, men körde typ bara halva vägen hem för jag körde så jävla sekigt jämfört med pappa och ville till KDRF för att vara med Amanda där. Var där och fotade när hon hoppade och gick sedan med henne till hennes buss och fick själv hämtning däruppe.
Har även pratat me mina föräldrar om Malå och det ser inte ljust ut just nu alls.. Det enda jag kan göra är att hoppas på det bästa. Vill verkligen dit!



 - Julia

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; jao =)

2011-02-28 @ 21:24:47
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0