Alla ♥- ans dag

Hej!
Höll på att försova mig till skolan imorrse, men min bror kom och väckte mig så jag hann åka med Mormor till skolan. Hon hade även med sig Ninas tröja då som hon tvättat åt mig så jag hade på mig den på skolan (a) Vi hade må bra dag på förmiddagen på skolan och det sög.. Var verkligen inge roligt alls, men jag var inte så seriös på den letionen så kan ju inte klaga. Busade mer än vad jag jobbade, men blev endå klar med det jag skulle göra ;) Hade nå bild sak och det blandades in svenska oxå. Tror även jag skrev den oseriösaste dikten ever med flygande älgar och vatten :D Sen hade vi vanliga lektioner på eftermiddagen. DÅ vi hade engelska så var våran engelskalärare sjuk så vi hade våran klassföreståndare som vi hade i engeslka förut. Och vilken skillnad det blev på klassen. Vi var hyffsat engagerade och gjorde det vi skulle. Det pratades även engelska under heela lektionen och det är en sak som jag saknat då våran lärare nu pratar svenska med oss och skriver även fakta på svenska så vi ska förstå allt :S han måste fan tro att vi är tröga..

For iaf till Amanda och mockade efter skolan och fixade allt där. Efter se så for jag hem och åt och sen for jag till KDRF och såg på när Amanda red och var social med henne =D Hade riktigt kul. Följde henne även nästan halva vägen när hon skulle gå till bussen och det var kaaallt! Hade bara typ mjukisbyxor och DC skor och en sommarjacka på mig.. Fast jag överlevde sen när jag fått komma in i värmen. Blev hämtad därifrån och sen har jag bara chillat hemma :) Har smsat med Nina och snackat med henne på facebook sen för en stund sen och då fick jag tröjan jag haft idag av henne i allla ♥-ans dag present =D Blev superglad, men hon har oxå fått en present ett halsband som är superfint. Vi båda är nog ganska nöjda nu (a)

Känns dessutom jättekonstigt då jag slutat gilla semlor och min familj äter det hela tiden och glömmer bort mig lr tror att jag ska vara någon annanstans så dom köper aldrig nått åt mig så jag får alltid ta nån störd kaka från frysen :O Blir så less.. Kanske får börja vara borta ännu mer så jag slipper det xD

Nu kommer lite bilder från när vi var in och hoppade i lördags :D





Haha lite högt över? ^

Jag är så graciös då jag rammlar av xD

Janina hade ju somsagt roligt och brottade ner mig i spånet och rullade mig i det  =D

 - Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0