Umeå

I förrgår for jag till Lycksele och hjälpte min moster Maria att packa ihop i hennes lägenhet. Hon har nämligen flyttat in hos hennes pojkvän nu ;) Jag packade inte så mke utan var mest med Magnus(hennes kille) hundar Benny och Emil.
Igår åkte vi till Umeå och lämna allt så medans dom bar in saker så körde jag agility med hundarna :D Dom var riktigt taggade på att jobba så ibland glömde dom bort vars dom satte fötterna xD Riktigt härliga hundar är det och så glada och lekfulla :)Körde även lite lydnad med Benny och det gick verkligen jättebra :D:D:D:D
Är hemma nu och maria,Magnus och hundarna kmr senare idag så ska vara med dom då ;) Blir att fortsätta träna då ;)
'
Benny (Muskedunders Top This) ^
Emil(Muskedunders salhjärta skumföljare) ^
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0