today

blev inte så att jag gjorde något med tuffsen igår, det regna sen blev det sent osv.. så kasta på han regntäcket och myste lite, och så red jag på hacket idag istället =D han var typ likadan, men höjde inte huvudet fullt lika mycket, men har tänkt försöka rida på det ett bra tag till ändå och se om det blir någon skillnad :)

ikväll ska de köras hårt med casper med dressyr på lägdan! får se om jag får någon att knäppa kort så kommer det :$ känner att ni redan förtjänar en fet bildbomb då jag har massa bilder osv.. men de kommer!!


saknar lillsverker och majsen :(

-nina

Kommentarer
Postat av: amanda

kom någon dag i veckan?:)<3

2011-08-28 @ 22:23:46
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0