regnregnregn :( :(

har precis vart ut och lagt på casper täcke, lr jag har nyss vaknat också.. jag blev jätterädd för hanv ar itne i hagen då är han i ladan, men han brukar titta ut då man kommer och han gjorde inte det, då såg jag att tråden hade blåst ner från stoplarna på ett ställe sen hörde jag en smäll i skogen satt ja blev jätterädd, men gick in i hagen iaf då ser jag ett öra komma utanför ladan, han ville bara inte ut i regnat utan täcke sötgubben :$ när jag sett tatt på han täckte så gick han ut och åt gräs :) tror han har stått i ladan länge för han var lite blöt på ryggen sen skitig också då han har rullat sig i leran.. kul jobb att borsta han sen :$


glöm inte ;) ^ (klicka på bilden för att komma till inlägget)

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0