mycket uppdatering från jag :$

tänkte att jag som är bara hemma idag och väntar på att klockan ska bli halv 1 så ja kan ringa staans så gör jag extra mycket uppdatering till er ;) jag som brukar vara dålig på uppdatera! kan berätta vad jag beställt från hööks iaf :) :)

första beställningen gjorde jag med julia och line och pannbandet och mössan är mitt :)

andra beställningen gjorde jag igår för ja har ingen grimma lr grimskaft till tuffsen


som ni ser ville jag även ha valmöjlighet(a) beställde en grimma i lila med grimskaft, och en i rosa med grimskaft, sen även en lila mössa och jag har redan beställt en rosa ;) så han har nu två olika outfits =D kommer nog köpa många fler grejer till honom också(a) ksk ett nytt träns, har sett ett jag vill ha!! men har också ett för 800 ja vill köpa till casper.. :/ men ja känner på mig att ja kommer beställa hem mer också.. men ska ju följa med syster till hööks 1 september!! så jag kan ju vänta lite till dess(a)

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0