de stora barbacka testet

jag har jättetråkigt så måste ju roa mig med nått? :)

Det stora barbackatestet !

Du...

(x) har ridit barbacka
(x) har skrittat barbacka
(x) har travat barbacka
(x) har galopperat barbacka
(x) har hoppat barbacka
(  ) har hoppat bana barbacka
(x) har hoppat 60 cm barbacka
(  ) har hoppat 1 m barbacka
(x) har ridit ut barbacka
(  ) har ridit ut med bara halsring
(x) har galopperat barbacka i skogen
(x) har galopperat barbacka över en sommaräng
(x) har galopperat barbacka över en snötäckt äng
(x) har ridit barbacka med grimma
(x) har travat barbacka med grimma
(x) har galopperat barbacka med grimma
(x) har hoppat barbacka med grimma
(  ) har ridit barbacka med halsring
(x) har ridit barbacka utan någon utrustning alls
(x) har bockat barbacka
(x) har skenat barbacka
(x) har stegrat barbacka
(x) har ramlat av när du ridit barbacka
(x) rider ofta barbacka

Summa: 20



0-6 = du är mest förtjust i sadeln och har knappt ridit barbacka - haha
7-12 = du rider inte barbacka särskilt ofta
13-18 = du gillar att rida barbacka men du rider lika mycket med sadel

19-24 = du älskar att rida barbacka och gör det mest


jag och amanda i vintras ♥

jag och faipen i vintras ♥

jag och tuffsen för flera år sedan ♥


-line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0