casper - lördag

var på dressyrtävling med casper i sandgärdan, åkte tidigt så var där 1 timme före de startade så ja hann rida fram ordentligt men fick inte ihop han till första klassen och hanv ar bara allmännt jätte ofokuserad osv.. m en slutade iaf som 5a av 11-12 starter i den klassen =D och andra klassen fick ja ihop han mer och han var jättefin<3 men sen då vi kom in på banan försvann de och ja typ stressade igenom programmet och tog inte igenom alla ställningar osvosv.. så gick betydligt sämre i den klassen.. men ja va nöjd ändå, missarna i båda klasserna var ändå mitt fel då jag inte var fokuserad och red inte ihop han tillräckligt..

LC:2





som ni ser var han inte helt ihop här..

LB:1









här var han betydligt mer ihop men då hetsred ja igenom programmet..

sen var alla hästar där "riktiga" dressyrhästar. jag menar vad har ett varmblod, som typ oftast är travhästar, för chans med steget osv mot ett halvblod som i princip är framavlade att tävla dressyr.. dock var han väldigt fin ändå pojken, och vi är på väg mot ett bättre dressyrekipage ;)

-nina

Kommentarer
Postat av: rebecka

as fina bilder och fin blogg(: kika in på min vetja(;

2011-08-22 @ 20:26:53
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0