the worlds greatest

har precis kommit in från stallet. blev typ borta länge =Dred dit, och han var jättefin och mjuk och lyssnade på att jag bad om, så red lite grann där också, provade förvänd galopp och galopp snett igenom utan att byta, gick prima, han bråkade inte någongång med mig, men han stack iväg en gång i traven och grymt fin han blev då altså!! :O:O och direkt jag tog ner honom var han jätte lugn och fin, så förhoppningsvis har angelica en snäll polle imorgon med tanke på hur han betett sig dom senaste dagarna :) blir förresten kanske jag som hoppas en klass imorgon, angelica måste skynda iväg till jobbet, och hinner hon inte rida ska jag göra det.. är typ nervös :$ hoppas hon hinner


världens bästa

-nina

Kommentarer
Postat av: C a r r o

Är det "Haj" på bilden? Vems är det? :)

2011-04-30 @ 21:21:06
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0