Sorry for bad update!!

Har haft fullt upp idag, har varit hos Faipen, gått promenad med Minna i ca 40 min, klippt hennes klor, friserat hennes tassar (bilder kommer sen) och tvär borstat henne, duschar henne och gått en till prommis på ca 10 min :$ och allt detta har vi hunnit från kl: 15.00, men vi har spelat lite wii och varit och tagit in pollarna ;) och ätot midda såklart :)
fast vi var hos Faipen från 11.30 till ca 13.30? ;S

Nu vart det andra gången jag träffade Minna, fast förra gången tvärsåg jag henne bara, då klappade jag henne inte :S hon e inte liten!! :$ hihi söt vovven :]
men nu måste jag hjälpa Julia med hennes problem :]
snyggingen? :*♥
- Line & Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0