lilleman

har kommit in från stallet för ett tag sen nu :) blev marken runt, ahde tänkt ta lilla först men ångrade mig då lilleman ville ta lilla, så blev stora ist :D red typ som jag gjorde på ida kursen i måndags, sen mitt på vägen så han inte har någon "vägg" att typ falla ut på som håller han stabil. sen jobbade jag mycket med skritten på kort tygel, han brukar stressa upp sig så mycket då och bara trippa, men det gick jättebra idag :D är jättenöjd. så nu har jag bara dressyr på lägdan med bett imorgon, får se hur han är då, får hoppas på att han är lika som han var idag för han var jätte mjuk och fin hela han!<3 älskar honom då han är så. dock lite pigg kanske, men annars är det inte riktigt casper :$


gammal dressyrbild från i somras

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0