ida träning

måste säga att det gick sjukt bra. polle var hur fin som helst, och nu känns det typ bra med dressyr ändå :$ lite problem har han då han är väldigt sne och grejer, men det ska vi träna på.. känner typ att dressyr är min grej, lr.. det är nog första gången på alla år vi ägt casper jag någonsin verklgen ridit honom och inte bara suttit på.. känns typ bra, men har redan ont i kroppen :$ blir formodligen att åka in på ridhuset och träna programmen på fredag sen förhoppningsvis får jag rida mer innan tävlingen, sen är nästa ida träning den 14 tror jag, och då ska jag deffenitivt vara med igen :D
bilder kommer nog imorgon (=


bild från en hoppträning i våras/somras

-nina

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV; haha är det kul? :)

2011-04-25 @ 11:05:08
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

ska du tävla i dressyr? :)

2011-04-25 @ 12:18:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0