I´m back on track

Har fått låna Lucas dator! :D så kan blogga kort, kommer inte ihåg hur länge jag varit borta härifrån men kankse från imitten av lovet? :$
Men jag var ju iaf och badade i ö-vik i lördags och det var jätte kul :)
På måndagen så var det Ida-kurs som jag filmade åt Nina när hon red ;)
Tisdag började skolan om och jag var hos Faipen och red, red  bara ut i skogen, var ute i ca 45 min :)
Idag: Har jag ridit Casper, han har ju gått ett pass tidigar idag oxå, ett hopp-pass med Angelica, så nu när jag red honom var han LAT!! ;) om jag slutade driva så stannade han i princip, det blev ingen galopp idag, travade och skrittade med jämna mellanrum, jag och julia red tsm, men även Zickan som står i Amandas hage följde med ut :P
Det var en trevlig ridtur, vi red marken runt, det tog ca 1 h :) Casper var så himla fin :') jag e så nöjd övedr honom, satsade mest på att få honom lång och låg, gick ganska bra :)
När jag var klar i stallet hos Angelica så for vi till Medle och tog in hästarna, och mockade, packade hö, gjorde mat osv åt Faipen!
har ju glömt berätta varför jag har Faipen :D
Cim är i fjällen med Anton så jag är katt och häst skötare i veckan :D

SCHEMAT FÖR I VECKAN (FAIPEN):
må: Cim har honom'
ti: Ridning i skogen, bara rida ut och träna ökningar i traven och träna samlad trav (- gick super)
on: vila (pga: jag har ridit casper)
to: longering
fre: Ridning i skogen, träna galopp fattningar.
lö: Promenad, träna lite frihets dressyr
sö: vila
så i veckan har han två vilodagar :)
kommer inte på nått mer att säga, men förvänta er inget inlägg från min sida, kanske får låna lucas dator fler gånger ;)
söt poa ♥
-Line

Kommentarer
Postat av: jackie

Svar: Jo han är värkligen det=)

2011-04-28 @ 16:27:35
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/
Postat av: jackie

Svar: Hej jo jag vet vem dom är=)Det var vi som fick han av dom! Nu går man mest som skogshäst,promenad och det funkar riktigt fint, och han är verkligen en superfin och supersöt häst=D

2011-04-28 @ 21:06:56
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0