Always in my heart

Hann inte blogga igår :$ men igår, eller helgen överlag har varit jätte kul men nu är jag hemma och har vart den länge, sen igår vid 5 ;) men i fredags så var vi med Minna hela kvällen :D borstade henne, klippte hennes klor och håret på tassarna ;) och duschade henne ;) om man kollar på hennes tassar så behövdes det ^^
före fast detta är en baktass, men alla tassar såg lika ut :S
efter på framtassarna ;)
sen på lördagen så steg vi upp vid halv 10? fast det var tänkt att vi skulle stiga upp vid 9 :] sen började Julia spela guitar hero med William, medans vi fikade sen fixade vi sadeln på Williams cykel, sen cyklade vi iväg till Amanda.
Amanda var jätte fin, hon var inte alls nå pigg för att om ha stått i flera dagar. Jag tycker jag fick det henne avslappnat för hon blev då mindre skumpig. Red lite fram å tillbaka på vägen, tog en galopp och x) trodde först jag skulle dö :P Men ikke, hon var jätte fin då oxå :D
Senare cyklade vi sen till Casper och mockade boxen, hagen, tog ihop allt hö som var oanvändbart för det har blivit blött, och sånt ;) sen red vi oxå, red inte så jätte långt men jag tycker han var fin, han sparkade som sagt bara bakut 2 gånger ;)
Nu måste jag gå och fika :$


jag och amanda i skritt :$ inte så vacker bild men ;) filmer kommer sen :D
-Line

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken skillnad HAHA :D min hund har super håriga tassar!

2011-04-07 @ 22:29:46
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0