all against all

Idag fick jag sluta tidigare (a) haha, närmare bestämt 4 timmar, inte exakt, kan vara mer, kan vara mindre :S
Fick 20 min sovmorgon, för vi hade ingen mentorstid, sen efter mentor saken ska vi ha NO, och det hade vi, sen hade vi Slöjd. Efter slöjden är det lunch. Och egentligen ska vi ha SO - Språk - Matte, sen elevensval -.- men idag hade jag varjen SO eller språk, så när vi egentligen har SO hade jag matte sen frågade jag om jag kunde få skippa veckans elevensval :D å det fick jag ofc :D så nu väntar jag bara på att Sanna ska ringa, hon hade matte samtidigt som mig, men har språk. Så hon slutar kanske... halv 2 ? :S Så när hon ringer ska jag packa: tandborste, underkläder... nå kläder att ha i stallet, sen så drarr jag till sanna och sen så drar vi till ersmark. Jag åker med henne för att annars ta jag mig inte till ers, men nu gör jag det!! wiiiie! :D
Ikväll så ska jag och Julia till Nina och följa henne ut me poan ;)
Fick just slut på fantasin, så nu avslutar jag blogginlägget xD
bilden som var i annonsen när han var tillsalu :/
-Line

Kommentarer
Postat av: Nadja

Är det era hästar :P

2011-04-08 @ 16:57:52
URL: http://ponnidressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0