When the stars fall down

Haha Random rubrik! (a)

Har suttit vid datorn idag och även sett Flicka 2 som jag fick i julklapp. Den var jättebra, men sorglig ;) HAr inte varit hos Amanda idag för kände för att vara hemma så Maria for dit och fixade allt. Är inte helt fräsh så ska vila lite ;) Har även varit hos Linn idag. Vi fikade, satt vid datorn och spelade Mario ;) Har även hunnit vara till stan och hämta en person som ska vara hos Mormor. Har även nästan blivit lovad ett nytt minneskort till mobilen då jag lyckades tappa bort det förra :O Haha jag e sååå bra ;)
Har inte så mke mer att berätta om dagen :P

På tisdag kanske jag, Nina och Line ska vara med varann hela dagen och ha kul med tolkning och en massa annat hos Nina  som att kanske tona/slinga mitt hår:D



<3
                                                                             - Julia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0