Träning för Angelica på KDRF :D

Hej!
Red ju för Angelica idag och det gick hur bra som helst. Amanda blev jättefin och arbetade verkligen som hon skulle första passet då vi red dressyr. Supernöjd! :D Sen åt vi och hade roligt medan vi väntade på att managen skulle bli ledig så vi skulle vara ensamma. Så hästarna vilade kanske 3-4 timmar xD DÅ körde vi ett hoppass. Amanda var spänd och väldigt på tårna, men det blev bättre sen. Vi hoppade femman och en halvan och det gick super. Jag gjorde fel en enda gång och då kom jag inte rätt mot hindret och hon stnnar även fast hon hade farten och jag krashar i hindret :S Men det blev inget så jag satte mig upp och red igen och då gick det mkt bättre när jag tog ut vägarna bättre. OCh Amanda var även lättlastad idag. Tog bara en kvart när vi skulle till ridhuset max och hem tog det kanske 3 minuter ;) SUpernöjd över hästen överhuvudtaget iaf.

NI får bilder imorgon tror jag elr iaf då NIna skickat dom ;)


                                                                               - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0