Tjohej :)

Denna dag har varit bra hittils och blir snart bättre. Fick tag i LIne tillslut och vi ska rida ikväll :D Vi ska rida stora marken runt eler rida i djupsnön på nän lägda. Vi kunde inte riktigt bestämma oss :P Blir iaf superbra. Ska även köpa lite dricka till alla små elever som jag ska ha teori med imorrn ;) Vis ka ha knykalas. MUMS! Sedan ska jag rida på kvällen. Och min lill Poa får vila..


tjockisen^ tagen med min mobilkamera :O
                                                                       - Julia

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Okej har aldrig smakat det men det ser farligt gott ut! :)

2010-12-15 @ 20:10:57
URL: http://agoldenfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0