Ska vi hem till du?:]

Haha, random ^^ rubriken är en dialekt som Nina prata och jag och Julia har döpt det till Niniska ;) Nice va?:)

Idag vart det ju iaf bestämt att Nina ska börja blogga med oss oxå;) Det är väl nice? =D

Men efter som vi är tre här på bloggen nu så måste vi ha en ny header ;) Så vi får väl se när den dyker upp ;)
Vill bara säga en sak till Nina nu: VÄLKOMMEN TILL BLOGGEN =)

Men iaf idag så for jag ner på stan en kortis för att köpa en slalomhjälm, och jag hittade en<3 Den är vit :) Precis som jag ville:)
Och ikväll så ska jag till Mican och byta julkalppar<3

Jag vet inte vad jag ska skriva så HÅÅÅJ ;]

Jag ser helt störd ut xD
                                                                         -Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0