Om Line:)

Hej, jag är oxå en hästälskande tjej som gillar att vara i farten;) Nej jag skojar bara:P Jag rider just nu 2 gånger i veckan på 2 olika hästar. Jag kommer berätta om dom sen:) Men ja iaf så tycker jag det är jätte kul att vara i stallet. Jag tycker att hoppning är lite, lite roligare, men även dressyr är kul. Enligt min kusin har jag en väldigt bra sits och får ihop Casper minst lika bra som henne<3
Jag har ingen anning om vad jag ska skriva och jag vet inte så jätte mycket om hästarna men jag skriver det jag vet:)
Curious Casper:

Fullständigtnamn: Curious Casper
Smeknamn: Casper
Född: 2000 (jag är inte 100% men jag tror att det är 2000)
Tecken: Skjutenstjärn, på benen vet jag inte (eller kommer inte ihåg bara såhär;))
Inriktning: Hoppning (Angelica tävlar iaf i hoppning)
Casper är tävlad i 110 cm när Angelica haft honom. Hom har hoppat 130 cm (inte bana då)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer...  Har inte någon bild på han och jag tsm så det får bli en blid på han och Angelica :/
På bilden: Casper och Angelica!
Faipen får det bli om sen... Måste fika frukost nu så att jag kommer mig till skolan mätt och belåten..
Bara någon sak om Faipen:
Fullständigtnamn: Faip Orion
Smeknamn: Faipen
Född: 1997!
Inriktning: Western!
Tecken: Stjärnämne ;)
Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer..
På bild: Faipen!<3

En bild ifrån förra sommaren tror jag:/
På mig och min förra sköthäst Ullis<3
KRAM: ≈Line≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0