nina löfgren är bäst

Helu! tänkte presentera mig själv lite :)
ni kan läsa lite tidigare om mig på www.gullecasper.blogg.se
annars kan jag berätta att jag heter nina löfgren, är 17 år bor i retard by kågemarken ;] och på a-torp!
har hand om min systers häst casper 2 gånger i veckan ungefär(han heter egentligen Curious Casper, även samma häst som line rider), men ska försöka uppdatera mer än det :)
gillar hoppning mer än dressyr, men är faktisk rädd för att hoppa casper xD
förut hade jag en häst som hette tuffsen som jag hopptävlade med, han var nordsvensk och född 93. honom köpte vi 1 januari 2002. blev av med honom 29 september 2008. han hade 3 grader på båda fram, så vi hade tänkt ta bort honom och skaffa en ny häst till mig, men då ville ägarna till den nya hästen ha honom, så dom fick honom. fick då min nya häst, flisan, Miss Snowball heter hon egentligen fick hem henne 9 augusti 2008, men jag slutade ta hand om henne tack vara ett missförstånd med min syster.. så hennes kompis caroline har henne på foder nu, ni kan läsa om dom på www.hastochryttare.blogg.se . hon tog över henne någon gång i slutet på februari, början på mars tror jag :)
då flyttade angelica även casper till drängsmark där carro bor, men hon tog hem honom sommaren 2009 och sedan dess har han stått i kågemarken och jag har hjälpt till med honom 2 dagar i veckan!.
vill ni veta någonting mer så är det bara att frågor! alla frågor välkommnas :)


tuffsen<3


Miss Snowball<3


Curious Casper<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag och Flisan ha vare tsm sen 10 april 2009:]

2010-12-27 @ 19:42:49
URL: http://hastochtraning.blogg.se/
Postat av: Li

Fin blogg & fina bilder! :)

2010-12-29 @ 01:39:18
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naaw söt Tuffe<3

2010-12-29 @ 15:17:35
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej vad kul!:)

2010-12-29 @ 23:11:09
URL: http://jagsaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0