Några bilder på....

... ja som ni ser på mig ;) Fottograf: Nina Löfgren





Den här bilden är den jag  gillade mest♥
Haha söt Casper!!

Tack Nina för alla bilder!♥

Nu om dagen:
Ja som ni vet har ju jag städat, jag tog efter bilder men orkar inte lägga in dom... Ni får inte se hur mitt rum ser ut :P Haha!!

Men vid halv 5 så kom moster Marija, mormor å Kurt ;) Så vi åt julbord idag oxå :P Sen när dom for hem så satte jag mig vid datorn och efter en pytte stund for vi och köpte godis och sen så skrev jag detta inlägg ;P

Vet inte vad jag ska skriva nu så;) God Natt för er som ska lägga er nu?? :O
Juste! Imorgon ska jag till Malå och hälsa på min kusin och min moster ifrån Stockholm så jag ska inte rida Faipen imorgon. Men det blir nog kanske några kort imorgon på min moster och min kusin :) Min kusin heter Liv, hon är 3 eller 4 år tror jag ;) Men vi får höras imorgon kväll då :D

En bild igen♥

På mig och Casper!!
Men lovade Julia att jag skulle ladda upp bilderna på henne oxå :D De kommer nedan :)








Det var alla :( Men vi syns imorgon då kära läsare!! =)

                                                                                  -Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0