KDRF :)

Tjo!
Har tråkat typ hela dagen.. Elr jag har varit med en liten pojke som heter Alexander och tagit hand om mormors lill vovve. Men iaf så kl 17.30 så åkte jag mot KDRF för att se Angelica hoppa Casper. Det gick super, bara några stopp fast fyra av dom var för att Lillhästen var skitnödig. Haha! Riktigt trevligt iaf ;)
Och sitter nu här och tänker på när jag ska gå och sova för måste upp och släppa ut hästarna i stallet. Funderar även på att rida när jag endå är där. För ridas ska hon iaf göra för nu har hon stått tre dagar i veckan och det är för mkt... Så får köra ett hårdpass me henne :P
Men ska dra nu :P

Finaste Casper^

Och den ännu finare Amanda ^'
                                                                              - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0