Julklappar :D

Var ju Julafton igår. Det var riktigt nice, men hade som ingen julkänsla alls utan väntade på presenterna hela dagen lång.
Kring 11 så var jag och Nina ut och tolkade med Amanda och lillhästen tyckte att det var kul, men jobbigt så hon svettades en hel del när vo kom hem igen. OCh jag lyckades faktiskt få NIna att flyga av några gånger elr det var typ två elr 3 gånger ;) Hon ville fan inte av! Hon höll sig fast hur fort det äng ick och även fast man gjorde en ganska tvärsväng så rammlade hon ALDRIG! Haha vi hade iaf hur roligt som helst. Fick även en Julklapp av henne för hon fick en av mig och då fick jag två superfina tröjor :D TACK NINA!<3 Sen när jag kom hem duschade jag och chillade till tomten kom typ förutom då jag åt. Kände mig trött och hängig, men allt kändes mke bättre då presenterna hamnade i min famn :D Fick typ ganska mke endå, men iår var det inte mke i hästväg faktiskt utan mer kläder till vardags. Kan berätta mer vad jag fick längre ner.

Ska till Mormor senare idag och äte och vara med Linn en stund ikväll. Orkar seriöst inte vara med familjen hela julen :P

 
Jag fick:
Trefingerhandskar som jag har då jag ska rida
Nya ridbyxor då mina gammla gick sönder
Godis av Line
En grå och en svart tröja av Nina
EN svart tröja med dödskallar av William
EN svart tröja med nån text av Maria, Emma och Matte
En långärmad med någon text av mormor
en presentkort på 500 kr på Gina Tricot
ett presentkort på Attityd så jag kan klippa mig :D
Rouge, Mascara, Kajal och en Sminkväska
En almenacka
Ett blårutigt bäddset
En byrå
En hylla
After Eight
Filmen Eclipse
Filmerna Flicka och Flicka 2
DC skor direkt från Usa
+ nå mer som jag inte kommer på ;) Fick typ hur mke som helst :D

Söta lilla Nina och gulleCasper :D ^
                                                                                   - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0