Hemma igen ;)

NU har jag hunnit komma hem från skolan ;) Elr jag har varit på Ica maxi och köpt godis och chips till ikväll då Line kommer och sover över hos mig :D Godiset gick på över 40 kr, kanske lite dyrt, men när Line är med så blir det nog bra xD Haha men har nyss varit hos Amanda. Hon fick stå idag för det är hon värd sen igår. Hon har säkert träningsvärk oxå så det blr bäst att hon får vila. Mockade bara och fixade inför ikväll för orkade inge mer :P Kände mig lat och tog inte in henne, men skulle äta så hade inte tid med så mkt mer.NU väntar jag på Line som inte kommer förrens om 3 timmar :(


Angelica och Casper ^
                                                                                - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0