Hejsan:)

Hejsan:)
Om typ en timme kommer Julle och hämtar mig, för jag ska ju och rida Casper<3
Men vet inte var jag ska rida:/ Vi får se;)

Men som sagt har jag fortfarande inte hämtat min mobil hos Mican, ska hämta den ikväll, så jag ska kolla om jag får tag på Julia, annars blir det att rida själv:(

Idag så hade jag innebandy i skolan, har typ jultema:) I mitt jag var jag ensam tjej ;P
Men det var kul, vi vann 2 matcher och förlorade 2 eller 3, kommer inte ihåg :S
Så än sålänge ligger mitt lag 4:a. :D

Vet inte vad jag ska skriva mer;) Så vi hörs!

Hejsvej!<3


Casper<3^^

                                                                                    -Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0