Good Morning

Hej!
Line skrev ju lite om dagen igår och jag skrev om vad skulle hända så ska inte prata så mkt om det.

Men hade ju som sagt Amanda på min lektion och hon var UNDERBAR :D Lyssnade på mig hela tiden och koncentrade sig bara på mig och ingen annan . Hon kom även ner i form nästan hela tiden i skritten och någon gång i traven, men inget i galoppen :P Vi hade markarbete och då skulle vi galoppera över 3 bommar och sedan skulle vi snabbt ta ner hästarna till trav och trava över tre bommar, göra en volt över några bommer vid E och sedan en till volt över bommar vid C. Amanda skötte sig utmärkt förutom att hon ville galoppera över bommarna som kom efter galoppen :P Hon lyckades få in två galoppsprång i travavstånd på bommarna :O Men det gick iaf jättebra. Sen red jag och LIne hem då och först sprang bara Amanda och ville inte lyssna på mig, men sen började jag kräva mer och mer av henne så hon gick i form i alla gångarter hem :D

Och jag ÄLSKAR den nya Headern som Linn gjort åt oss !

                                                                            - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0