Gokväll!

Hej:)
Nu har jag ätit ska bara chilla lite sen får vi se när jag drar och handlar godis, är så himla sugen:D
Men idag har jag varit med Alva och Sanna, det var tråkigt:( Så jag drog hem;) Sen när jag kom hem så satte jag mig med mamma och Anette (mammas kusin) vid köksbordet, kl:16 drog Anette så då for jag och mamma till Ellenore. Milad var nämligen där och hälsade på:)
Typ det som jag har gjort idag, jag vill fara till Mican men vi får väl se:) Hon bor nämligen i Boviken;)
Men, men;)

Vet inte vad jag ska skriva, men om jag skriver så mycket mer så orkar ni väl inte läsa xD



Källa: Google

                                                                     -Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0