Godmorgon :)

Tjo!

Ska börja gå mot bussen om 25 minuter :P Så jag hinner skriva ett inlägg nu. Ska iaf på skolan och där har vi Elevens val sista lektionen och då har jag HK :D Där håller jag och två kompisar på med ett pepparkakshus. Och Line kommer till Kåge med tvåbussen för hon ska följa mig till Amanda och tolka till kdrf och vara där med mig :D Fast jag slutar 10 över 3 så hon får sitta och vänta en stund medans jag har lektion. Sen kommer Morfar och hämtar oss och så far vi hem och byter om till Ridkläder och så skjutsar han oss till Amanda och kör sakerna som vi vill ha med oss till Amanda till KDRF. SÅ ska jag och Line skynda oss att göra iordning Amanda så vi far så fort som möjligt till Ridhuset så jag hinner till min första teorilektion för jag är ju som sagt stallvärdinna.OCh när jag haft mina lektioner så ska jag och Line göra iordning Amanda för att ha henne på min ridlektion. Vi har markarbete så hon kommer vara taggad för hon har inte hoppat elr gått över bommar sen sommarn nån gång för hon var halt stora delar av sommaren:(
Men nu måste jag sluta skriva så ni orkar läsa :P


Lines förra sköthäst, en shettis vid namn Ullis^

Amanda^
                                                                             - Julia & Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0