God morgon:)

Nu har jag vaknat och klockan är 06.50, har just pluggat lite tyska;) Nu äre bara några saker kvar att göra, fika, klä mig, pallra mig till skolan.
Jag han inte skriva något igår förutom på morgonen men det vart inte så mycket:(
Men igår så fick jag sluta kvart i ett, för att min SO lärare var sjuk:D SO är jätte tråkigt just nu:( Vi jobbar om Jesus och bibeln;(
Men efter skolan tog jag bussen till Kåge och väntade på Kågeskolan, så när Julia hade slutat fick vi hämtning. När vi kommer till henne snabbar vi oss och byter om. Sen drog vi till Amanda (Julias häst) och fixade henne sen red vi till KDRF. Jag tolkade bakom Julia och Amanda:P Sen var vi stallvärdinnor i stallet tills vi skulle hem... Eller Julia red ifrån 18.05 - 19.55.
Nä nu måste jag fika frukost.
Hade:)
// Line :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0