God Morgon!

Tjenare, har ju som sagt ingen skola idag... Är ensam hemma :D Lucas och Chris är ju i skolan men Kanalskolan har ledigt :) Nice?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ner på stan med Cim och hennes kompis Erica :)

Det kommer förhoppningsvis ett till inlägg senare:)

Veckans schema:
 
Må: Ingenting speciellt 
Ti: Innebandy på kvällen kl: 18.00
On: Rida Casper, hade tänkt rida samma väg som jag red när han skenade iväg. Får se hur det går :D
To: Fara in på ridhuset med Casper och rida dressyr och sen hoppa, Julia ska även in och rida Amanda :D Angelica håller "lektion" :D
Fr: JULAFTON!!! 
Lö:
Äta middag med Isa och Maja ( min låtsas kusiner, mormors killes barnbarn) :)
Sö: Fara till stallet och rida Faipen :D


                                                                                                            -Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0