God morgen ;)

Kändes väldigt trögt att stiga upp idag. Men ibland måste man ju upp, speciellt då man har skola. Fast när jag varit på skolan så ska jag hem en stund och sen blir det att se den nyaste Harry Potter :D Det enda som är synd med att vi ska se den är att jag inte kan ta Amanda så jag måste skicka min fader dit. Jaja hon får väll klara sig utan mig :P

Schema för Amanda:
Måndag: Vila
Tisdag: Kjells dag
Onsdag: Markarbete för Angelica med Line
Torsdag: Hoppning på KDRF
Fredag: Vila elr dressyr
Lördag: Kjells dag
Söndag:  Uteritt

Den här veckan har jag tänkt försöka följa schemat så mkt som möjligt, men någon liten ändring kan komma ;)

Kom igen Kommentera lite mer nu ! :P

Jag och Amanda^                             ^ Ziccan och Johanna
                                                                  - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0