God kväll?

Hello!
Imorse som ni såg så skrev jag ett inlägg imorse, sen for jag till skolan:/ Först så hade vi planering sen efter planeringen hade vi HK... Men Linda hade nått möte så vi hade Moud (stavning?), hon är inte bra:P Men sen hade vi typ bara tråklektioner som, Engelska, Svenska och Matte;) Och på matten jobbar vi just nu med bråk, så matte lektionerna blir bråklektioner;P
Har ingen anning vad jag mer ska skriva om men, just nu sitter jag på Lucas dator så det blir en lite bild bomb så jag får lite fler bilder i arkivet :D
God Jul!^^ hihii, på bilden ser du Skrutten<3
På bilden ser du Rembrant:)^^
Rembrant igen^^
På bilden ser du en korsning mellan arab och nordsvensk:) Hon heter Lhea (stavning)^^
På bilden ser du Musse:)^^
Pavven<3^^
Seidur^^
Faipen<3 Du är bäst! Älskar dig^^
Faipen<3^^
På bilden en hoppande Nalle (en chihuahua)^^
Nalle^^ Lite miffo bild, men Nalle rör ju faktist på sig och det är bara min mobil som fotat:S^^
Nej, jag vill inte hoppa;P Nalle^^
Maja L och Nalle på bussen till Kåge:)^^
Vilma och Nalle<3 (Vilma bor inte hos Nalle längre:())^^
Nalle^^
Pavven och Ullis<3^^
Ullis^^
Jag och Ullis;)^^
Jag och Ullis<3^^ Saknar dig gumman<3
Ullis, du är finast(L)<3^^
Ullis^^
Pavarotti (Pavven) ^^Saknar dig oxå<3
En bild ifrån höstas på Abbie:)^^
Hundvalpar: Charlie (Han heter Raiko nu) och Bosse!
¨Fabian<3^^
<3^^
Casper<3 Bäst! Saknar dig(L)^^
Sötis^^
Casper!^^
Musse^^
Nu orkar jag inte mer och det vart ganska många bilder... Närmare bestämt 31 st, om jag räknade rätt;) Endel bilder är lånade ifrån: Angelicas blogg, andra ifrån Brönets hemsida:)
Men nu ska jag gå;)
Kram
-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0