God kväll;)

Hej:) Nu har jag kommit hem, ska snart hoppa in i duschen:)
Idag när jag red Casper så gick det till en början bra:) Jag red med Julia som red Amanda<3
Vi red stora marken runt:) Det gick jätte bra, men sen när vi kom till... vet inte vad det heter, men Angelica brukar galoppera där, så jag bestämde mig för att endast trava:) Men sen då började han galoppera så jag tog ner honom, sen så började han sparka bakut och började galoppera, och då hade jag INGEN kontroll :'(
Så det började gå fortare och fortare sen vart det typ fortare än sken :( Men då kom en kurva som är typ mer än 90° så han försökte svänga men vi for ner i diket, han föll ner på knä och jag flög över huvet på honom och landade på nacken och gjorde en kullibutta (stavning) ;(
Så jag har ont i nacken nu, men det kommer att gå över;)
Vi hörs:)

Caspiir, poa, polle, Casper, gubben<3
På bilden Angelica och Casper<3^^
-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0