Gó kväll!

Gó kväll!
Jag hade oxå utsläpp imorse, jag kom till stallet kl: 07.55 typ, så då gav jag hästarna mat, täckade och gick ut med dom till hagarna;)
Sen efter det så gick jag in och gjorde de andra sysslorna, mamma hjälpte till ;P
Sen for jag ut och red! Snön gick upp till knäna på Faipen<3 Han tycker det är jätte kul att plumsa i snö så han vart ganska pigg:)
Men det gick bra. Men jag red iaf inte så länge i detta snö kaos:) Det blev i ca 30 min;) Mest trav, efter jag värmt upp honom så travade jag typ hela tiden;)
Men jag glömde ta kort på honom, så det får bli någon annan gång:)

Sen efter stallet hoppade jag in i duschen och sköljde av mig, sen tog jag på mig innebandy sakerna och drog på innebandymatch, var in lånad till de yngre hammarängen. Men med dom gick det bra,jag gjorde 4 mål tror jag :S Och vi vann med 13 - 2. Sen när den matchen var slut fick jag skynda mig till min egen, eller mitt riktiga lag;)

Och då spelade vi mot Hammarängen 94, fast dom har även 93:or :)
Då i första perioden fick dom in 5 mål och vi inget. I andra perioden fick dom in 2 mål och vi 1 mål. Och i tredje perioden så fick vi in 2 mål och dom inget;)
Men jag är endå glad :P

Nu ska jag bara chilla, ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll, typ 21.00 :D

Vi höres (jag skriver det i alla inlägg typ ;))


Taget ifrån mitt sovrums-fönster!:)^^


Taget ifrån ett fönster i min korridor på skolan ;)


^^

^^

hahah jag e road? ;P

                                                                 -LineK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0