Den bästa!

Haha har kommit hem från Nina nu och även hunit duscha. Haha ja vi hade iaf jättekul ;) Fick henne att ramla av madrassen flera gånger du vi tolkade :D Typ stolt över mig själv (a) Haha sen for vi hem til Nina efter en del skoterkörning ;) NINA ÄGER PÅ ATT KÖRA SKOTER! =D Haha vi bakade iaf maränger och såg på Eclipse elr vi såg typ 3 minuter ;O Haha sen satt vi och försökte förklara för pappa vars Nina bodde. Haha det var bara Nina som klarade av att guida honom rätt så nu kommer han reta mig för det ett tag :O Haha men jag överlever e ganska så van ;) Men nu måste jag gå och packa inför imorgon annars måste jag packa imorgon bitti och då måste jag kliva upp tidigare :O

En av dom bästa elr ja du ligger ju på första plats ;) ^
         - Julia

Kommentarer
Postat av: Maja

Casper tänkte vi köpa :P

2010-12-30 @ 00:25:49
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: Li

Sv: Ja det kan vi göra!

Jag lägger till er imorgon, men påminn mig gärna om jag glömmer haha :)

2010-12-30 @ 01:25:14
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0