Back from stable ;)

Har nu varit i stallet. Hade med mig min broder som fick tolka på skidor bakom Amanda. Tog in henne och gjorde henne iordning och bestämmde mig för att rida Barbacka idag för det var ganska kallt ute. SÅ vi for ut och den här ridturen är inte en av våra bästa i höst direkt. Blev väldigt sur där ett tag, men försökte svälja det och börja om från början och det funkade en stund, men sen kom ilskan upp igen_ Inte bra. Måste verkligen lära mig att inte bli arg på henne för det blir så mkt värre. Hon brydde sig iaf knappt om mig idag. Hon psrang på och jag tog i henne och försökte även få henne i form. Men hon lade sig bara på bettet och sprang fortare. Så är absolut inte nöjd alls även fast det gick bättre dom sista minuterna. Får ladda om inför träning för Angelica på onsdag med Line. Vi ska rida Markarbete och kanske något litet hinder. Jag taggar!!
Ha en bra kväll ;)


Sådär gick hon praktiskt taget hela passet...
                                                                              - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0