Ändrade planer:)

Det var ju tänkt att jag skulle ner på stan med Cim och Erica, men så blir det inte. Jag och Cim ska fara och köpa mammas julklapp, sen skjussar hon ner mig på stan, och jag gör det jag ska och sen går jag hem :) Eller det blir nog bussen hem sen ;)

Men det kanske blir så att Mican följer, et beror på om Ante har fixat klart något med deras bil, eller något sånt:) Annars kommer jag att gå ner på stan själv :)

Dessa personer ska jag köpa till nu när jag är på stan:):

Cim!
Mamma!
Julia!
Mican!
Lucas? (beror på vad jag hittar)
Andy och Thea? beror på om jag hittar något;)
Sanna?
Jag har säkert glömt någon men.. Det märker jag väl;)



 

                                                             -Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0