Amanda

Har nu hunnit vara i stallet oxå. Höll på lite med Amanda från början och sedan så for jag och red runt på gården. Jag arbetade på en volt och försökte få henne att lossna i båda sidorna. Hon ville först inte riktigt lyssna och hon ville inte böja sig, men då travade jag lite och tog en galopp i högervarv och hon blev mkt mjukare då och gick att arbeta med. Bytte sedan varv och gjorde samma sak, men hon hade endå inte lossnat så mkt som jag ville så höll på att ställa henne väldigt mycket. Hon lossnade tillslut så det gick ha henne i form korta stunder. Jag lade av eftersom att hon kom ner i formen iaf och det var kallt ute och blåste så det gör det inte bättre då hon hatar blåst.
Sen stretchade jag henne lite grann ;)



                                                                               - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0