2 Ridpass för Angelica =D

Ja, som i Julias inlägg ser du att vi var ju in på KDRF och hoppade och red dressyr;) Det var jätte kul och Casper, jag vet inte vad... Han var VÄRDENS snällaste, han sparkade inte bakut en enda gång på dressyren, fast jag trodde han skulle det. Men på vägen till KDRF, i transporten så hade han nämligen trampat sig och fått ett köttsår;P inte nice :P
Men han var världens finaste och lyssnade på ALLT jag gjorde;) Han lyssnade på mina ökningar och när jag skulle sakta av eller gå i saktare tempo men endå samma gångart :P Åååå, jag ÄLSKAR Casper<3<3<3<3

Men sen nårga timmar senare då vi skulle hoppa gick det jätte dåligt i början, sen började det gå bra. Sen när vi skulle hoppa en "bana" så gick det inte bra;)

DRESSYR:
När vi red dressyr så var Casper världens snällaste och lyssnade på allt jag gjorde:P Jag älskar Casper<3
Vi red mycket cerpentinbågar och sånt, men det var kul:)

HOPPNINGEN:
Ja, det finns egentligen inte så mycket att säga, men från början gick det inte alls så jätte bra, men sen sa Nina en sak till mig (asså vad jag skulle kunna göra bättre) och då gick det mycket bättre, men det känns som att ajg är slarvig på att rida vägarna in mot hindret, men jag försökte mitt bästa så :P Men efter att Nina hade snackat med mig ;) Så gick det genast mycket bättre :D Men sen skulle vi hoppa en "bana" så gick det bra på vissa hinder men andra...
Det gick inte så jätte bra, jag är för spänd i galoppen mot hindret, men när jag fick det att släppa så gick det jätte bra<3

Men jag tycker att Casper har varit jätte duktig... är det någon det är fel på så är det då iaf mig det är fel på ;D




                                                                         -Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0